Aandachtstraining Mindfulness

 

Aandachtstraining wordt ook wel gebruikt binnen de Nederlandse terminologie om het begrip; Mindfulness aan te duiden. Dat tweede woord komt je wellicht bekender voor. De naam stamt af van de gedachtegang waarbij inderdaad de aandacht van de mens centraal staat. Deze aandacht kan uit balans raken door de effecten van stress of andere onbalans binnen het mentale brein. Het functioneren van de mens wordt hierdoor sterk beperkt. Dit wil zeggen; niet goed je weg kunnen vinden op je werk, gezin of binnen je relatie.


Aandachtstraining oefeningen

Daarom gebruiken honderdduizenden mensen anno 2018 de zogenoemde aandachtstraining oefeningen. Deze oefeningen zijn er om jouw er bewust van de maken dat de stress en onenigheid die je ervaart binnen je mentale toestand niet nodig zijn. Je kunt er dus echt wat aan doen. Om je hierbij te helpen hebben we een lijstje van 50 mindfulness oefeningen die je direct kunt toepassen!

Melding: cookies

Wij en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om de effectiviteit van advertenties te registreren en te optimaliseren, om onze website te verbeteren, om de website naar behoren te laten werken, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen Cookies accepteren